Scrie un comentariu

Interviu cu Superman

Superman, cel mai tare erou de benzi desenate din toate timpurile, desi a disparut o perioada de pe marile ecrane, e mai aproape de noi decat ne dam seama. El traieste la Bucuresti, dupa ce si-a petrecut o mare perioada de timp peste mari si tari. Curiosi sa aflam ce mai pune la cale, iam luat un interviu si sa-i periclitam identitatea secreta.

Times.ro: Domnule Superman, ce-ati mai facut in ultimul timp? Nu v-am mai vazut, nu prea ati mai iesit prin presa.
Superman: Lucrez mai mult in publicitate.

Times.ro: Dar sunteti un om de ziar, ca sa zicem asa. Ori scrieti, ori sunteti pe prima pagina, ca subiect-bomba. Mereu auzim cum ati mai facut cate una nefacuta, cum ati prins nu stiu pe cine… lucruri uluitoare.
Superman: Da, insa in ultimul timp parca am prins gustul campaniilor.

Times.ro: Electorale?
Superman: Incidental sunt si electorale. Mie imi plac campaniile publicitare la nebunie.

Times.ro: Si ce urmeaza? Ce planuiti?
Superman: Am, ca sa zic asa, niste ofuri.

Times.ro: Despre ce e vorba? Ce va lipseste?
Superman: E vorba de niste puteri care m-ar interesa.

Times.ro: Dar dumneavoastra aveti super puteri!
Superman: Da, asa e. Zbor, sunt rapid, am ochi cu laser, vad prin haine…

Times.ro: Nu stiam ca vedeti prin haine.
Superman: Ba da. Chiar, de unde aveti cicatricea aceea?

Times.ro: Va rog frumos sa va abtineti. Mai bine spuneti-ne ce puteri vizati.
Superman: Da. As vrea sa dizolv Parlamentul cand vreau eu. Adica sa pot face asta. Nu zic ca as face-o. Doar ca as dori sa pot face acest lucru cand vreau. Nu, nu cand vreau. Cand trebuie. Bine, tot eu as stabili cand trebuie, dar e o diferenta subtila.

Times.ro: Si mai ce?
Superman: Sa fiu seful Guvernului.

Times.ro: Adica prim-ministru?
Superman: Nu, nu e vorba de functie. E vorba de super-putere aici. Nu ma leg eu de o functie, de o titulatura, desi, eu stiu… poate Capitan Suprem ar fi destul de potrivita, sunt obisnuit cu ea.

Times.ro: Cine va spune asa?
Superman: Sotia.

Times.ro: Si ce alte super-puteri mai vizati?
Superman: Destul de generice. Comadant suprem al fortelor armate, Presedinte de Onoare al Academiei Romane, Presedinte al Consiliului de Administratie al Televiziunii Nationale, Secretar General al Partidului…

Times.ro: Care partid?
Superman: Partidul.

Times.ro: Mai aveti si alte dorinte?
Superman: Nuu… nu stiu… poate lucruri mai banale, mai putin relevante. Formule de adresare, eu stiu… lucruri de acest gen.

Times.ro: Cum ar fi?
Superman: Majestate, Prea Maritule, Inaltime, Serenissime, Preasfinte. Ceva din aceasta zona.

Times.ro: Am inteles, Prea Inalt Conducator!
Superman: Vedeti? Nu e greu. Haideti, ca aveti exercitiu. Sunt eu absurd? Nu-i asa ca am dreptate? Sau va impusc?

Times.ro: Aveti dreptate. Va dorim spor la treaba.
Superman: Va multumesc.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

