9 comentarii

Just a quick laugh

Sa radem un pic😀

Incredibilul Davin Chappelle, imitandul pe Lil John in aeroport.

Old…

9 comments on “Just a quick laugh

  1. eu v-am facut poza….ce zambareti hahaha

  2. Moama ce poza veche……..deci Miha, Codru, Diana, Dragos…..si…….si…….imi pare cunoscut da nu stiu……..Alex poate????!!!!

  3. uuu e Cata! Ce Alex visezi:))

  4. Cum i se vedea proteza lu douaceaie, hahahaha,
    Deaia am stat departe cu aparatu cand am facut poza, sa nu iau unde magnetice, ca dupaia iesea poza deformata.

  5. Pariez ca dja te traznisera.

  6. =))=))=)) cata dreptate are Ambro……..si tu Ambro alea era paratraznete deci daca era, pe ea o ocoleau……=))=))…..n-ai vazut ca si blitzu’ a ocolit-o…..:))

  7. Pai deaia stralucea o patratzea deaia de la proteza, ca era de flash.

  8. mah dar cand pui si pozele din Plaiul Foiii…toate….si cele old times si cele recente……???

    anyway sooper tare blogul si ideea….

    a….ii pot face o declaratie Codrutei pe blogul tau?;)…al vostru…sorry:P

    kiss both:*:*:*….

    cand vii la noi?

Lasă un răspuns

