8 comentarii

WWW.VITAS-ROMANIA.RO by Svetlana Catrin

Totul vine de la sine. Se intelege faptul ca iubind un asemenea artist de foarta multe lume, in Romania a reusit sa creeze o familie imensa, unde toti dau dovada de prietenie, respect si iubire.

==================================================================================

8 comments on “WWW.VITAS-ROMANIA.RO by Svetlana Catrin

  1. Nu am cuvinte!
    Vitas e perfect si un bun subiect pentru un articol,de fapt nu e nevoie de cuvinte pentru a-i simti muzica si sufletul,e suficient doar sa fie ascultat.
    Familia in care am intrat odata cu Vitas,si anume, http://www.vitas-romania.ro ,este unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat!

  2. VITAS – nu poti descrie cu cuvinte ceia ce simti, ascultand, muzica lui simti ca esti in alta lume, te face sa visezi, sa zbori, îti patrunde direct la suflet.
    Despre Familia Vitas, si anume, http://www.vitas-romania.ro, pot sa spun numai un singur lucru, ma bucur ca fac parte din ea.

  3. Vitas – m-a facut sa zambesc atunci cand mi-a fost greu, sa realizez ca viata este frumoasa indiferent de circumstante iar muzica???…muzica lui m-a apropiat de cer.Pentru sufeltul meu este un adevarat balsam. Familia mea draga de suflet cu oamenii ce ii iubesc este pe http://www.vitas-romania.ro. Ma simt onorata ca fac parte din aceasta frumoasa familie, ma bucur ca exista si tot ce imi doresc este sa se mareasca. Vitas a reusit sa uneasca oameni diferiti si totusi atat de asemanatori

  4. Asa cum spunea si Moni(monic89);) Un om, un nume…un Univers – Vitas! Nu am cuvinte sa descriu ceea ce simt atunci cand il ascult…Si ma bucur foarte mult ca m-am alaturat familiei de pe http://www.vitas-romania.ro.

  5. Ce pot spune despre Vitas?. Un om minunat, un artist desăvârşit care a reuşit să ne unească pe noi românii într-o mare familie, FAMILIA VITAS (www.vitas-romania.ro) pe care altfel nu aş fi cunoscut-o. Pentu asta îl iubim şi îl aşteptăm din nou să ne cânte şi să ne încânte.

  6. Vitas a venit pe această lume ca să ne mângâie nouă sufletele. Un tămăduitor al inimilor sfărâmate, un Prinţ coborât parcă de dincolo de stele, Vitas un OM între OAMENI. De aceea îl iubim noi, mica lui Familie din România (www.vitas-romania.ro) din care am onoarea să fac parte.

  7. Vitas, dupa parerea mea este un om foarte modest…Este un om care se respecta pe sine si tot odata publicul. In romania are multi fani care-l admira si-l vor sustine mereu, dovada site-ul dedicat lui, vitas-romania.ro

    Mupici Andreea :*:*:*

Lasă un răspuns

