Lasă un comentariu

Junkyard paraseste SUIE PAPARUDE

news

O informatie mai putin placuta, Junkyard a plecat de la Suie Paparude, din cauza ca s-a saturat de lumea artistilor.

In primul rand, o intrebare pe care probabil isi doresc multi sa ti-o adreseze… De ce ai plecat de la Suie Paparude?

J: Din diverse motive. Am stat 6 ani, am scos 3 albume cu Suie, multe hit-uri, videoclipuri, am fost in turnee mai mari sau mai mici, am avut sute de concerte, am fost prin toata tara si nu numai. Pana cand am capitulat. Nu mai aveam chef de concerte, nu mai simteam nevoia sa fac versuri, imi era dor de weekend-urile (si miercurile… ) petrecute acasa, cu prietenii, prin oras, de statu’ degeaba. Devenisem prea mainstream pentru cat timp voiam sa petrec cu decibelii la maxim. Asa ca am plecat. In plus, mi-am propus sa ma ocup de studioul meu, de muzica mea si alte planuri artistico-tactice. Voiam mai mult timp sa compun, sa fac piese instrumentale si nu numai. In Suie eram doar vocal si asta ma cam enerva.


Ce s-a intamplat din punct de vedere muzical cu Junkyard de la plecarea de la Suie Paparude si pana acum?

J: Am stat prin studio, am invatat Ableton live, am renuntat la Acid Pro, am facut piese noi, am scos una care chiar e difuzata pe Radio Guerilla, adica Mass pe Mess. Am scos si un EP pe care l-am lansat pe http://www.musicarena.ro. Se cheama Mass Mess si contine si piesa titlu plus inca alte patru piese de club. Am trimis un demo cu mai multe piese la Future Music, demo care a fost apreciat si publicat in numarul din luna mai impreuna cu un articol mic despre piesa publicata in DVD-ul revistei, care se cheama Sixty Sun. Asta m-a incantat, mai ales ca e o revista englezeasca in care apar toti electronistii faimosi si nu numai.



Cum a aparut EP-ul Mass Mess si unde il poate asculta lumea?

J: A aparut din neant… A aparut in momentul in care am simtit nevoia sa popularizez cateva din piesele noi. Poate fi ascultat pe http://www.musicarena.ro: JKD – Mass Mess.



Crezi ca muzica pe care o propui oamenilor prinde mai bine in strainatate decat la noi? Ai de gand sa incerci ceva si afara?

J: Da, prinde mai bine. Am zis si mai sus. Daca oameni din UK o apreciaza si o publica inseamna ca da. Problema e ca trebuie sa fii foarte bun ca sa insemni ceva p-acolo. Mai ales cu hemoragia de muzica de dans care exista in lume. Dar eu cred ca se poate, mai ales pentru ca am mai facut asta si inainte. Bineinteles, la un nivel mic, gen remixuri si muzica pentru reclame. Pentru ca advertising-ul e cealalta meserie a mea. In Europa lucrurile se desfasoara altfel si daca esti bun, esti recompensat pe masura. Iar eu sper sa devin suficient de bun incat sa intru in circuitul asta de productii worldwide.



Zi-ne cate ceva despre „Audio squad”-ul tau.

J: Audio Squad. E studioul meu. Labelul meu. Firma mea. Un fel de institutie care sa dea impresia ca sunt si eu mai serios…



Cat de important este Internetul in a face cunoscuta muzica ta? Unde te gaseste lumea pe vastul world wide web? Stiu ca ai la Juno Records spre downloadare cateva piese. Ai primit ceva reactii din partea ascultatorilor?

J: E important in acest moment, pentru ca asa se nasc tot felul de colaborari smechere. Totul e sa ai un PR bun, un om care sa se ocupe de tine… Eu mai caut… Mi-am inscris Audio Squad-ul pe http://www.junodownload.co.uk si mi-am scos productiile la vanzare. Am un fel de taraba acolo. Incet, incet se vand piesele, dar nu e o afacere extraordinara. Nici pe departe. E un mod de a ajunge si la alte urechi decat cele de aici. Reactiile sunt OK. Dar si mai bune sunt pe http://www.youtube.com, unde am incarcat mai multe piese si lumea le-a apreciat mult. E frumos sa vezi ca munca ta e placuta. Si de tine si de ceilalti!

Sursa: revistasunete.ro

Lasă un răspuns

