14 comentarii

Florin Grozea (HI-Q) compara Rock-ul cu…cu…. CONNECT-R

Pe twitter Florin Grozea (HI-Q) povesteste ca a fost la SilverChurch un concurs rock, iar apoi a fost la Connect-r. Iar la sfarsit mentioneaza. „Rock is dead. Get over it. Gata!

http://i22.photobucket.com/albums/b306/ambrozi/grozeaf.jpg

Dupa l-am intrebat:

http://i22.photobucket.com/albums/b306/ambrozi/grozea2.jpg

Deci? voi ce ziceti?

14 comments on “Florin Grozea (HI-Q) compara Rock-ul cu…cu…. CONNECT-R

  1. Rocku’ nu-i „mort”, ba chiar revine mai in forta ca in anii trecuti! Peste tot sunt tot mai multe trupe rock, si cand zic „rock” ma refer la „ROCK” nu la molesitii aia cu plete „calcate”-n ochii si-n gura! El are dreptate ca tot mai multi oameni merg la concerte gen „connect-r”, dar nu din cauza ca rocku’ se duce dracu’ ci din cauza ca prostia si incultura creste, creste si iar CRESTE! Si ce iti place mai mult: sa mergi la un concert rock cu putine (40) de persoane culte si integre si sa te distrezi ca lumea, sau sa mergi la un concert rock unde sunt aceleasi 40 de persoane da’ pe langa mai apar si niste „momai” care te fac sa-ti versi matele de fiecare data cand te uiti la ei, fara a realiza un contact macar vizual din cauza maturilor din cap ce se preling incet spre ploapele incarcate cu praf de carbune!
    Si cui dracu’ ii pasa de parerea lu’ Florin asta? Wtf? Ar fi ca si cand m-as urca io pe un bloc si le-as zice tuturor manelistilor sa se impuste si ei m-ar asculta:))
    Da-l dracu, parerea lui e egala cu vocea alora de la tokio hotel😉

  2. Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by NatasRebmun: de rasul lumii, Grozea (hi-q), acest ingamfat compara rock-ul cu Connect-r http://lnk.ms/4BkPnhttp://lnk.ms/4BkPq

  3. Nu am comparat mere cu pere. Fiecare cu stilul lui iar trupele din concursul Maximum Rock erau toate foarte bune. Am spus că publicul român a ales, în anul 2009, foarte clar ce preferințe au. Diferențele erau imense.

  4. Asta am inteles si m-am prins si acolo ai dreptate, faza care m-a enervat a fost „Rock is dead, get over it, gata!” ca si cand toti cei care asculta rock, asculta ca e „trendy” si la moda! A sunat ceva de genu’ : „hai ca puteti rasufla usurati, nu trebuie sa va mai prefaceti ca va place rocku’ ca sa fiti „in trend”, ipocritilor”! Exact asa a sunat! Bad choice of words my friend!

  5. Ai înțeles tu prea mult, n-am zis nimic de trend sau de ipocrizie.

    Rock is dead, get over it = rockul a murit, obișnuiți-vă cu ideea.

    PS: în titlul ai scris greșit ’compară’, iar la final corect este ’voi ce ziceți’

  6. Nu stiu daca tu ai vazut tu pana acuma un articol la mine sa am semnele ortografice a limbii romane. Pentru ca din diverse motive nu am timp sa stau pentru fiecare litera, recunosc, e o jignire pentru limba romana, dar sa nu crezi ca te scoti tu sau te-ai trezit tu sa-mi faci morala de dictie and bullshits.
    Nimeni nu e rotund si perfect. Sau tu te crezi?

  7. Domnule Grozea, tin sa va spun ca apreciez foarte mult abilitatile dumneavoastra de traducator si va multumesc ca-mi impartasiti din cunostiintele dumneavoastra, chiar ma simt norocoasa! Ceea ce trebuie sa intelegeti dumneavoastra este ca degeaba incercati sa va indepartati de la subiect prin scoaterea in evidenta a acestor greseli, care exista si prietena mea si le asuma, lucru care o face sa se ridice mult peste dumneavoastra care nici macar nu aveti bunul simt sa va asumati ce ati scris! Nu eu am inteles prea mult, tu ai dat-o-n bara!
    Alte lectii? Btw, am repetat de prea multe ori cuvantul „dumneavoastra”?

  8. @Douaceaie: Dicție se referă la modul de a rosti cuvintele. Eu ți-am atras atenția la greșeli de gramatică🙂

  9. Btw, daca tot ne invatam unii pe altii lucruri folositoare, pe viitor tine minte, GET OVER IT nu inseamna nici intr-o mie de ani „obișnuiți-vă cu ideea”!

    Get over ( http://www.thefreedictionary.com/get+over )
    1. To prevail against; overcome.
    2. To recover from: finally got over the divorce.
    3. To get across.

    Get over it ( http://www.urbandictionary.com/define.php?term=get+over+it )

    A phrase often said with sarcasm to someone without thinking of their feelings/reactions.

    Mai vrei? Mai am putin si ma duc sa caut in biblioteca oxfordu’!

  10. yo cred ca Florin bate campii, iar asta e alegerea lui si ii convine. se cam baga in seama inutil (ca multi altii de altfel). Connect-R e oki, insa a compara un artist (indiferent de gen, preferintele unora sau altora etc.) cu un gen muzical, e total gresit. Florin, get used to it, mai sunt si persoane care gandesc, nu numai turma catre care epatezi „web 2.0”

  11. Exactly my point🙂

Lasă un răspuns

