3 comentarii

Nikita Panarama Reloaded

Aseara intre timp ce asteptam invitatul la Capatos, mai mare surpriza mi-a fost cand am vazut ca balena ucigasa: Nikita.

Bey obosita naibii, ca ma calcat pe nervi aseara cand o vedeam ce gura spurcata si nesatula de p***a ce e.

Bey asta trebuie omorata ca ne face tara de ras. Nu o mai suport pe goaza asta afectata si avortul asta nenorocit. As scuipao in muoaca si i-as trage una in muoaca pana o las lata. Cretina naibii ce e de pamatuf ofilit si obosit. Saracia draqului e ea…imputita ce e.

3 comments on “Nikita Panarama Reloaded

  1. doamneeeeeeeee. no comment!!! Imi e jena si sila !

  2. VOMIT!!!Romania…te compatimesc!!!!

  3. eu imi aduc cu drag aminte de meciul de box cu savarina🙂. ce derutata mai era biata nikita

Lasă un răspuns

