Lasă un comentariu

2012–a philistine’s movie review

Motto: „Am I raping your virgin eyes?”

Okay, să intrăm in pâine.
vreau să incep prin a spune că ăsta a fost printre puținele filme pe care le-am urât inainte de a le viziona.
Explicație: premiera mirobolantei pelicule a avut loc la cluj aproape acum 2 saptamâni. Io, așa tăran cum sunt am zis că nu mă duc la premieră pentru ca sigur sigur n-o sa prind loc. Zis și făcut.
Am stat câteva zile cu morcovu’ în…mână, după care mi-am luat in sfârsit inima in dinți si m-am dus la Cinema City (aia din Iulius Mall Cluj Napoca ).
Ajunge fratele vostru la casa de bilete și il intreabă pe mistăru’ din spatele calculatorului: „nenea, belete ai? -pentru ce film? ..doua mii doishpe, trăi-ți-ar clanu’ mafiot. -Nu este. ..cum nu este? nici un loc? unu’ mic mic…undeva în spate sau in primu rând..chiar n-am fițe. oriunde e bine.
-nu mai sunt locuri domnle, ce nu înțelegi?!?! îmi răspune drona corporatistă.
Cică să revin…. Bun, revin la altă oră. Idem. Revin a 2a zi. Idem. Revin a 3a zi. Idem
Vreau să vă comunic faptul că filmul rula la 3 ore diferite, în două săli.
n-am găsit NICI UN LOC LIBER, toate fiind cumpărate sau rezervate cu saptamâni înainte.
Deja incepuse să-mi tremure buza de jos și să mă ia cu amețeli. M-am îmbărbătat singur…haidiii băăăi, chiar așa ești tu cel mai ratat om din univers??!! nu poți să-ți belești și tu ocheanu’ la un film?!?! FII PERSISTENT, MANCA-ȚI-AȘ.

ehh, nu vă mai plictisesc cu detaliile schizofrenice din viața mea.
bottom line e că intr-un final, după vreo 4-5 zile de așteptare am găsit loc in „the promised land” a.k.a. cinematograful vietii.

M-am așezat comod în jilțul albastru, mi-am aruncat o caramea in bot și mi-am pus șapca de cinefil pe bostan.
Filmul a inceput in stilul caracteristic a lui Roland Emmerich. Chimie+fizica pamântului+un căcat de profeție mayașă prost ințeleasă= dezastru natural…bineinteles, guvernul incearca să mușamalizeze mizeria..bla bla bla.
Nenea ăsta chiar vrea ca toată populația pământului să se ducă dracului. (el a regizat Independence Day, The Day after Tomorrow și Godzilla)
După această parte pseudo-științifică urmează partea telenovelistică.
John Cusack (motivul principal pentru care am vrut sa vad filmu’ vieții) e un scriitor ratat, actual sofer de limuzină. Divorțat…doi copchii…nevastă recăsătorită cu unu’ neimportant care, normal că până la urmă o să moară.
Trebuie să recunosc, nu pot fi obiectiv când vine vorba de jocul actoricesc a lui John Cusack. imi place mult prea mult de el. Ok, face mereu același rol. are aceleași gesturi, e previzibil…DAR..pentru mine rămâne unul din cei mai carismatici actori ever. eveeerrr!!
(filmul High Fidelity mi l-aș băga in venă!!!!)

Puțin despre efectele speciale: 99,9% din populație sigur pentru asta și-au mișcat fundurile la cinematografe in loc să pirateze filmul de pe net.
Efectul cgi-ului asupra mea a fost următorul: AI DE PULA ME’!!!!!. efectele deci, nota 10. oricum, nu vă luați după mine pentru că in general nu prea ma uit la filme cu multe efecte d-ăstea…asa că poate pentru unii mai inițiați in tainele calculatoarelor, efectele pot să pară…nu știu cum se zice…urâte, i guess

Câteva cuvinte de final:
-ce mi-a plăcut la film: John Cusack, efectele speciale, Woody Harrelson (pentru că are un rol cretin)

-ce nu mi-a plăcut la film: storyline-ul slab (adică eu abia asteptam să se termine cu lacrimile și cu bla-bla-urile pentru că vroiam să vad cum mor oameni zdrobiți de clădiri)
umorul forțat din unele imprejurări
curva aia blondă impreună cu pechinezu’ ei
personajele sunt plate și indobitocite.
aaaaaaa, da! și cel mai tare m-a enervat dispoziția pozitivă cu care se termină filmul. Adică, okay, au murit peste 6 miliarde de oameni, da’ noi suntem fericiți coaie. ne ținem in brațe, ne iubim…pai da’ ce mama drecu’, mai contează că ne-au murit toți prietenii, familia..etc. nu tată…noi să fim sănătoși…morons.
Serios, la finalul filmului așteptam din clipă în clipă să vină Amanda Peet cu ochii in lacrimi si printre sughițuri să urle replica celebrei Scarlett O’Hara: „Tomorrow…IS ANOTHER DAY”.
Hai marș măi d-aici.

Concluzie: filmul nu m-a dezamăgit pentru că nu mă așteptam la mai mult…
oricum, sunt de părere că la filmul de față ar fi drăguț să se meargă in grup, nu cum am fost io, singur cuc da’ i can’t help it…fiind un contabil virgin, nu vine nimeni cu mine…damn it.

Enjoy the movie people. vă pupă jean

Vorsakend

Lasă un răspuns

