6 comentarii

„Privighetoarea” Cucului Roxy Manelista are Blog

Bey frate, mi-a cazut fata cand am vazut in panoul de control ca printre bloggari se afla si?si?si? ROXY MANELISTA

blog aici: http://roxymanelista.wordpress.com

Asta mah? Care dabea leaga doua cuvinte si are o vulgaritate in ea de zici ca vorbeste cu flecme. Si mai si face articol cu brad pitt =)) =)) umbla dupa maciuci straine =)))

Valeu, prostito ah1n1 pe copchila asta neadormita!!!!!!!!!!!!

La categorii are: AC/Dc si Manele=))=))=)) Pamatuf de venetia

ANUNT IMPORTANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASTUPATI GAURILE DE CANAL SA NU MAI IASA ASA DE REPEDE GENIILE!!!!!!!!


Ia uitati ce voce de privighetoare are roxy prostituata impreuan cu maturatorul ala incult de valorosul maciucii

6 comments on “„Privighetoarea” Cucului Roxy Manelista are Blog

  1. Iti dai seama ca blogu ala ii la misto si nu-i scris de ea?

  2. eu chiar sper ca e la misto😐
    mai scrie si de Scorpions si Van Halen pe blog😐

    • Este, l-a facut unu ca sa isi bata joc de ea.
      Si ma bucur sa descopar asa ceva, poate vede cretina asta, ca la cat imi e de antipatica, pfuoaaiii

  3. http://roxymanelista.wordpress.com/2010/02/21/pupaza-roxy-vs-pupaza-loredana/
    in linkul de mai sus e o postare de-a ei pe care mi-o dedica :))
    chestia tare e ca ea a dat copy-paste articolului scris de mine, inclusiv la comentariiel primite…si nici macar nu apus ghilimele sau macar sa precizeze sursa…asta nu e furt? :))
    ulterior, eu am sters de pe blog art. respectiv….sa nu-i fac reclama…dar….

Lasă un răspuns

