Lasă un comentariu

Aria – Romanca (brasoveanca) din Paradiso Girls

Nah ca mi-am adus aminte de ceva. Vara asta am fost in vizita la patronul ( nu specific numele din motive de privacy) de la Cassadi ( Scoala de soferi din Brasov) impreuna cu taicamiu. Ei cu discutiile lor de „man in bussines”, la un moment de cafea mi-a oferit un poster cu cine? cu Paradiso Girls. Posterul are autografe de la toate fetele din formatie. But who’s this daddy?

Aria Crescendo: fiica directorului  de la Cassadi – Brasov.

Mi-a aratat pentru prima data pentru mine, videoclipul in care e ea cu trupa alaturi ( aici mi-a cam fost un pic mirarea) Lil Jon si Eve.

Faza e ca in Franta ea a reusit sa isi lanseze si o carte de Yoga. http://www.ariaparadiso.com/

Nu e ca sunt fan infocat fenului acestuia muzical, dar pot zice ca peste hotarele tarii noastre „iubite” e cineva care ne arata ce inseamna „te ridici pe pielea ta in afara tarii”.

Paradiso Girls

Site oficial: http://www.paradisogirls.com/

Lasă un răspuns

