13 comentarii

Cine este Sopor Aeternus?

In urma cu 5 ani de zile un prieten imi da un cd semnat Sopor Aeternus. Ma uit la poze si il vad pe el/ea intr-o maniera mai putin obisnuita.

Sa va zic cine este…

Practic Sopor Aeternus deriveaza literar cu „Somnul Vesnic” sau „Somnul Mortii” care a fondat genul muzical darkwave.

Multe informatii despre acest individ nu sunt, nu se stia (cica) daca este barbat sau femeie, pentru ca a fost si este o persoana foarte rezervata cu foarte putine detalii. Se cheama Anna-Varney Cantodea: Anna fiind un nume obisnuit, Varney care provine din poveste horror-gothic victoriana „Varney Vampirul” de Edward Lloyd, iar Cantodea care inseamna cantareata. Varsta precisa nu se stie, dar se crede ca are in jur de 50 de ani dupa cum riese de pe albumul „Les Fleurs du Mal” :”Sopor: Sedând inima din 1952.”

Citez din wikipedia (care este confirmat si de alte site-uri) : În mai multe interviuri, Cantodea a afirmat că a petrecut trei decenii ale vieţii în stări de depresie,disperare şi boală extreme, aduse de o serie de experience şi îmbolnăviri din trecut. Cantodea a suferit bătăi de la părinţi şi în şcoală. La vârsta de şase ani, a fost subiectul unei experienţe out-of-body în timpul unei sedări datorate tonsilectomiei. La vârsta de 12 ani, Anna a început să aibe tendinţe suicidale, iar o dată devenită adult, a avut şi simptome asemănătoare cancerului, care aproape i-au cauzat orbirea. Aceste evenimente au dus la descoperirea „Ansamblului Umbrelor”, un grup de spirite care, conform spuselor ei, i-au venit în vis şi i-au oferit inspiraţie muzicală. Aparenţa acestora se regăseşte în numele proiectului muzical.

Are o discografie de 19 albume cu niste melodii foarte autentice.

Site-ul oficial: http://www.soporaeternus.de

Sopor Aeternus:

Si o melodie, care mie personal, imi place foarte mult:

13 comments on “Cine este Sopor Aeternus?

  1. Femeie esti dusa !!!

  2. Nici n-am cuvinte sa-ti descriu ce reactie am avut eu si astia de prin preajma cand am vazut tipa/tipul asta :))
    Freakin’ horible !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. =))=))=)) Da’ pana la urma e „el” sau „ea”? :))

  4. e hermafrodit…deci e si ea si el…desi a fost crescuta ca o fata..de aici numele anna….si e grozava!!

  5. Asta ar trebui inchisa intr`un ospiciu, no offense. Traumele/sechelele sunt mai mult decat vizibile din toate punctele de vedere!

  6. Se pare ca multi dintre cititorii articolului sunt mult prea redusi ca sa poata intelege un asemenea geniu.. maimutoiii nostrii de romani se rezuma la manele cocalarism si punct. stil de viata?
    Mod se socializare al primitivilor din romania (rasa inca ne identificata)”da fa si mie seminte, hai coae sa imi iau o shorma si o cola, mancateas pla taaaaa… sa moara … si sa tot ii moara copii”
    Alte caracteristici inca nu sunt identificate si confirmate de catre experit.
    Insa pentru fanii Anney vamey care de altfel este prieteana mea (amica) si probabil daca nu in mod sigur sunt singurul din romania obsedat de ea si fan incurabil le las la dispozitie un loc special pentru fanii ei adevarati si cei care o apreciaza la adevarata valoare ,si o ii inteleg muzica.
    Eu sunt un fan ( putin spus) incurabil .Ascult muzica ei de mai bine de 14 ani , am tot ce exista de ea dupa site-uri forumuri si tot ceea ce a fost confirmat ca este adevarat + multe alte informatii si poze care nu exita pe net primite de la ea , inclusiv toata discographya si videographya ei originala pe care am primito cadou in urma cu ceva timp de la ea , semnata pentru ziua mea de nastere.
    Sa nascut in Germania -frankfurt intr-o familie.. de mai bine nu ar fi avuto..
    Dragi romani incercati sa ganditi mai mult putin decat limita pe care v-o ofera familia .. ( unii dintre voi cu dificultati majore de socializare sau /si perceptie ,cu nivel redus de inteligenta)
    De mai bine de zece ani ma trazesc cu muzica ei in cap si adorm cu timbrul vocii ei in suflet.
    Probabil ca si faptul ca nu ne diferea prea multe lucruri si faptul ca stie ca sunt obsedat de ea m-a facut sa ajung sa am onoarea de cunoaste un asemenea geniu !
    Mai multe putem discuta pe site-ul meu ( site in engleza pe intelesul tuturor fanilor ei ) dedicat special pentru ea , si fanii adevarati ai ei ( inca fac unele uploaduri ,insa pot spune mai multe pe site, celor interesati ) In orice caz detin informatii despre aceasta persoana cu mult mai multe decat ofera internetul la momentul actual. probabil ca dupa moartea ei vor iesii la iveala multe..
    Desi cunosc toata activitatea ei si viata personala din motive .. confidentiale..cu parere de rau pot pune informatii mai elaborate despre ea doar pe masura confirmarilor ei si acordului ei.
    Oricum site-ul va contine in final toata videographya oricinala & toata discographya , toate pozele care exista cu ea momentan sunt vreo 289 de poze diferite.. si istoria ei , biografia etc..
    Accesul la aceste informatii il au doar membrii.
    Intra pe site-ul meu daca iti place aceasta persoana ( site-ul este facut pe gustul ei ) si al meu de sigur . Placerea este mai mult de partea mea!

    Join a member if you like http://soporaeternus.webs.com/

    Ps : propietarul acestui blog-site iti multumesc pentru intentia de a o face cunoscuta si romanilor insa imi pare rau ca nu ai avut succes si avand in vedere ca am observat ca iti place aceasta persoana mi-as dorii sa faci si tu parte din membrii site-ului precizat de mine mai sus .

    Iti multumesc pentru atentia acordata acestui mesaj si iti doresc succes ! te astept pe site , la fel si pe restul fanilor adevarati ai ei !
    Numa bine .O seara frumoasa !

  7. Mda, observ ca nu s-a mai postat de ceva vreme la acest articol dar, nu m-am putut abtine nici eu dupa ce am citit ce scrie mai sus. Muzica Sopor Aeternus este intradevar unica! pacat ca gradul ridicat de incultura a unora nu le permite sa vada acest lucru nici daca l-ar avea tatuat pe retina. 😦 Am aflat de Anna acum 5 ani in urma si melodiile ei precum : Saltatio Crudelitatis, Sopor Fratrem Mortis Est , Only The Dead In The Mist, mi-au intrat la inima , ma inspira , mi se ridica parul pe mine cand le ascult. 🙂

Lasă un comentariu