2 comentarii

Desenele ce ne-au marcat copilaria

Zilele astea ma tot gandeam la diverse lucruri, cum ar fi: cand am furat de la vecinul mere si m-a prins de am dat cu fuga repede spre casa si mi-am pierdut tarlicii, iar dupa 5 min ma trezesc cu el la poarta….sau cand am fost in plaiul foii cu „Mai Stai” din Zarnesti, i mean: misha, bloody mery, turcu, ioana voicu, istrateasca etc etc… dar ce mi-a trecut prin creier este urmatoarea fraza: Dee Dee get out of my laboratory!!! Da, Cartoon Network de pe vremea din anii ’90. Cred ca nu exista copil din generatia ’90 sa nu se fi uitat la Dexter, Johnny Bravo cu „Part me hot sext mama” , Flinstones, Scooby Doo, I am Wisel (ala cu babuinul ce-si miroase degetul ce si-l baga in cur) sau Ed, Edd ‘n Eddie, Tom si Jerry.

Ce sa mai… prea frumos, de aici am invatat cu totii incetul cu incetul limba engleza, interjectiile si reactiile animatiilor, imi aduc aminte ca la 22.30 se inchidea programul si rula dupaia TCM unde am vazut pentru prima data filmul original „Vrajitorul din Oz”. Superb…nu am cuvinte….amintiri frumoase care inca imi starnesc un zambet, mereu si mereu…

Dexter’s Laboratory

Scooby Doo

Flinstones

Johnny Bravo

watch?v=WE3d2GHBuvQ

2 comments on “Desenele ce ne-au marcat copilaria

  1. ai uitat de Swat Cats, Freakazoid, Animaniacs, Centurions, Top Cat, Courage The Cowardly Dog,Cow And Chicken. o parte mare din ele se mai pot gasi pe http://www.vplay.ro si cu un net de la RDS buffering-ul nu va fi o problema aproape niciodata.

Lasă un răspuns

