5 comentarii

Cantece rock romanesti interzise

Cautam o chestie pe strong dc si am dat peste un folder la unu cu titlul ” Cantece Rock romanestiinterzise”..am dat „download” si am vazut ca este vorba despre diversi artisti cu melodii care chiar nu am auzit de ele si am dat repede un search pe google sa vad ce imi da si am dat peste explicatia de care aveam nevoie:

Muzică de colecţie vol. 26 – Cântece interzise/Cenzurat este o compilaţie muzicală editată de Jurnalul Naţional în noiembrie 2007 în colaborare cu Electrecord, Casa de Cultură a Studenţilor din Bucureşti şi Intercont Music. Acest CD conţine 19 piese româneşti care au fost cenzurate de către autorităţile comuniste, fie înainte de apariţia lor pe disc, fie după. Cea de-a 20-a piesă este un tribut adus de formaţia Taxi Casei de Cultură (Preoteasa) a Studenţilor din Bucureşti.

Compilaţia este dedicată împlinirii a 70 de ani de existenţă a Casei de Cultură amintite.

(sursa: wikipedia)

Cine doreste toata compilatia o puteti descarca aici:

Piese

Nr. Formaţia / Interpretul Melodia Durata Anul înregistrării Componenţa formaţiei la acea dată
1 Dan Andrei Aldea Zece arici înamoraţi 3:54 1979 Dan Andrei Aldea – toate instrumentele
2 Alexandru Andrieş Dracula Blues 2:03 1988 Alexandru Andrieş
3 Krypton Fata Morgana 3:46 1984 Eugen Mihăescu (chitară, voce), Gabi Golescu (chitară, voce), Mihai Rotaru (tobe), George Lupu (chitară bas)
4 Mircea Baniciu Rânduri pentru păsările călătoare 3:25 1981 Mircea Baniciu şi formaţia Post Scriptum
5 Mircea Vintilă Mielul 4:39 1974 Mircea Vintilă (chitară, voce)
6 Compact Jocul Ielelor 5:02 1988 Paul Ciuci (vocal, chitară solo), Constantin Cămărăşan (chitară solo, vocal), Teo Peter (chitară bas, vocal), Aurel Vasilescu (baterie, vocal), Vladi Cnejevici (claviaturi, vocal)
7 Accent Fluierături în biserică 3:57
8 Zoia Alecu Trei galoşi 2:32 Zoia Alecu (voce, chitară)
9 Harap Alb Scatiul 3:26
10 Alexandru Andrieş La Telejurnal 1:03 1989 Alexandru Andrieş, Maria Ioana Mîntulescu (voce adiţională)
11 Progresiv TM Puterea muzicii 2:54 1977 Harry Coradini (vocal); Liviu Tudan (chitară bas, pian, voce), Ladislau Herdina (chitară, voce), Florin Ochescu (chitară), Ion Cristian (percuţie, voce)
12 Mircea Bodolan Mătrăguna 5:11 1968? Mircea Bodolan (voce, chitară)
13 Sfinx Hora de băieţi 4:34 1975 Dan Andrei Aldea (chitară, vocal), Corneliu Bibi Ionescu (chitară bas), Mihai Cernea (tobe, voce), Dan Bădulescu (chitară, voce)
14 Mircea Vintilă Lordul John 2:43
15 Voltaj 30 de arginţi 4:12
16 Phoenix Vişina 2:16 1971 Nicu Covaci (chitară), Mircea Baniciu (voce), Josef Kappl (chitară bas), Cornel Liuba (tobe)
17 Holograf Umbre pe cer 5:42 1987 Edi Petroşel (tobe), Tino Furtună (clape), Ioan Olteanu (chitară), Dan Bittman (vocal), M. Popescu (chitară bas)
18 Semnal M Ai iernii soli 3:54 1980 Iuliu Merca (chitară, voce), Ştefan Boldijar (chitară bas, voce), George Ciolac (claviaturi), Solomon Francisc (tobe)
19 Timpuri Noi Becule 4:30 1990 Adrian Pleşca (voce)…
20 Taxi E casa noastră 3:28 2007 Dan Teodorescu (chitară, voce)…

5 comments on “Cantece rock romanesti interzise

  1. […] Cantece rock romanesti interzise Fri Jul 23, 2010 13:53 pm Cautam o chestie pe strong dc si am dat peste un folder la unu cu titlul ” Cantece Rock romanestiinterzise”..am dat “download” si am vazut ca este vorba despre diversi artisti cu melodii care chiar nu am auzit de ele si am dat repede un search pe google sa vad ce imi da si am […] […]

  2. interesant,am pus deja la descarcat!ms de link :-bd totusi,ca fapt divers accent is cocalarii aia cu melodia that’s my name😕 Imi amintesc ca in urma cu vreo 7-8 ani(cred) aveau muzica putin mai interesanta

  3. Pentru Osemint: Trupa Accent e cu totul alta decat cacatul de Akcent ! Asculta melodia si-ai sa vezi. Acu 7-8 ani ce canta Akcent mai interesant ? „Un buchet de trandafiri” – taaare piesa😉 rupea stilu’ ! Rock dur :)))))))))))). Si un link destul de interesant:
    http://www.beauty-laura.ro/content.php?c=articole_monden&articol_id=12294&articol=trupa+de+rock+progresiv+accent+interzisa+pe+vremea+comunistilor+de+28+de+ofiteri+de+securitate

Lasă un răspuns

